You are not logged in.

Reply

Dear visitor, welcome to Fortuner 4x4 Fans. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Attention: The last reply to this post was 738 days ago. The thread may already be out of date. Please consider creating a new thread.

Message information

Automatically converts internet addresses into links by adding [url] and [/url] around them.

Smiley code in your message such as :) is automatically displayed as image.

You can use BBCode to format your message, if this option is enabled.

Attachments
Add attachments

Maximum number of attachments: 5
Maximum file size: 150 kB
Allowed file extensions: bmp, gif, jpeg, jpg, pdf, png, txt, zip

Security measure

Please enter the letters that are shown in the picture below (without spaces, and upper or lower case can be used). If you cannot identify the captcha even after reloading it please contact the administrator of this site.

The last 10 posts

43

Tuesday, August 8th 2017, 9:27pm

By uzairb

I am with Santam, vehicle on policy for 2017 Fortuner 2.4 Auto White.
Currently paying R860
Made use of their free home assistance a few times for plumber, electrician etc.. their service seems pretty good

42

Sunday, July 16th 2017, 8:02pm

By Pieter42na

I have the same experience currently with outsurance.. I thought I would split my cars to have different insurance companies for different cars in case something happens with one you still get your claim free bonus.. But the overall premium with outsurance just makes sense to have all with them anyways, and as mentioned on another post I did not have troubles after I had to smash my car into a hijackers car..

41

Friday, October 28th 2016, 2:45pm

By PRA

My experience is excellent service from Santam over the years, and always willing to re-look at premiums when asked to.

40

Sunday, October 9th 2016, 10:56pm

By andres01

Budget ins. R591 vir my fortuner ,maar excess is R3200.00

39

Monday, September 22nd 2014, 11:52pm

By Diesel-Junkie

Verskoning

Hallo Jakes, en dankie vir die "warm" verwelkoming! Ek is weer 'n slag tuis gewees en ernstig besig met my aanbouing . . . .en min tyd vir klets ens . . . Nou is ek en SWAMBO vir ' n paar dae by Avalon Springs in Montague om die batterye te herlaai. Dan weer terug na die bouprojek voor ek moet gaan werk, so ek geniet eers bietjie my FT op die langpad . . . amper 8,000 km nou op. Het nou so 10,4 km/l gekry teen 120 km/u. :thumbup:

38

Sunday, September 21st 2014, 8:04am

By Jakes

Welkom terug Mike.

Jy was lank afwesig.
Jy sal net vir ons n briefie moet inhandig wat jou afwesigheid verduidelik asseblief.

Jy kan nie net so bank nie en dink jy gaan daarmee weg kom nie.

37

Sunday, September 21st 2014, 6:59am

By Diesel-Junkie

Dagse manne, net 'n vinnige enetjie van my kant af. Ek het ' n besparing van om en by 50% gehad na ek oorgeskakel het van die "gimmick" versekeraars en hul bonus uitbetalings. Probeer om 'n kwotasie te kry by INTEGRISURE, geen bybetalings . . . . Ju─║le kan dalk verras wees met die uitkoms. :thumbsup:

36

Saturday, September 20th 2014, 9:36am

By Jakes

Tal
Daai ou het seker nog nooit van Tal gehoor nie.
Is snaaks hy het nie met drade en penne in sy tande daar uit geloop nie. :crazy:

35

Friday, September 19th 2014, 12:11pm

By Wave

I changed over to Tuffstuff insurance about a year ago, have had very good service.
Had a claim last week, SWAMBO reversed into another car, and they approved the repair in under 24 hours.
So far very happy

34

Friday, September 19th 2014, 9:19am

By Vince007

Goeie dag Manne

Sien julle het omtrent al ervarings gehad met julle versekeraars :D

Ek wil net noem dat ek werk ook in die kortermyn bedryf en is n nuwe besigheids adviseur vir PSG Maakelaars, as daar van julle nog is wat ontevrede is met julle versekering is julle welkom om met my te gesels laat ek vir julle alternatiewe kwotasies uit werk.

Groete