You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 204.

Monday, May 20th 2019, 10:58am

Author: DewaldScholtz

What else do you or your spouse drive?

Byvoeging op vorige post. Land Rover Discovery TD5 2002. Volkswagen Beetle 1965 tot 1971 1600 (Ek stoot hom nog rond, sal eendag ry)

Tuesday, February 27th 2018, 5:51pm

Diff lock

Which fuses must I check? Do you know which of the prongs in the plug at the diff, carry the power to the diff.

Monday, February 26th 2018, 8:12pm

Diff lock

Can anyone please help me by suggesting where I start looking for the reason why the diff lock does not engage.

Wednesday, February 21st 2018, 8:46pm

Diff lock

Not working in L either. Where do I start looking for the cause?

Monday, February 5th 2018, 6:48am

Diff lock

I will have to find a place where I can get some slip on the back diff. The 4 wheel drive is too effective too easily get slip.

Saturday, February 3rd 2018, 2:18pm

Diff lock

Where do I start looking for the cause of the diff lock that is not engaging? The light keeps on flashing. I used the lock for about 20 seconds once about 3 years ago and only now wanted too see if it works, it does not. I could not find a dedicated fuse for the diff lock.

Thursday, December 14th 2017, 3:00pm

Fortuner central locking

I also had to replace the junction block a while ago, the doors could not be locked by means of the remote. Fine after that was done.

Friday, May 26th 2017, 8:02am

What is better between the 4l V6 4x4 Petrol Fortuner or the 3D 4x4 Diesel

Brilliant Ziggy10, you are reminding me of the advice that was once posted to solve the Fortuner dash rattle, a tin of Coke, spelled wrong.

Wednesday, May 24th 2017, 3:40pm

What is better between the 4l V6 4x4 Petrol Fortuner or the 3D 4x4 Diesel

The only complaint I have is the loose backside, otherwise an excellent vehicle(Diesel).

Tuesday, July 5th 2016, 9:57pm

Nuwe lid uit die Oos Kaap

Baie welkom. Ek het ook al die koppelaar laat stink maar nie teen sypaadjie nie. Sit nou om en by 170 000km en die koppelaar het geen teken van probleme nie.

Tuesday, July 5th 2016, 9:50pm

Newbie Fortuner Owner

Make use of the vast knowledge of the forum members. It is priceless! Welcome!

Tuesday, July 5th 2016, 9:43pm

New Fortuner..

Gelukkig hoef ek nie die besluit te maak of ek my Fortuner vir die nuwe Fortuner sal ruil nie. Ek het nie die geld vir die nuwe een nie.

Wednesday, April 6th 2016, 7:25am

Ball joint removal tool

Hoe kan meneer nou so se!

Tuesday, April 5th 2016, 7:16pm

Ball joint removal tool

Vanaand 20mm dik by 65mm wyd by 160mm lange gietyster kontrapsie gebreek. Die goed roer nie. Ek het hulle eers goed warm gemaak met oksi-asetileen en laat afkoel.

Monday, April 4th 2016, 8:34pm

Ball joint removal tool

Daar is n groot G klamp wat goed werk, maar ek kry nog nie een nie. Ek sal more weer probeer om van dik gietyster n tool te maak. Alles wat ek sover gemaak het het gebuig of meegegee.

Monday, April 4th 2016, 7:16pm

Ball joint removal tool

Die ball joints is groot en sit baie vas. Ek het druk op die ball joint self gesit tot die bal bo begin uitpop het. Die huls roer nie. Daar is nie plek om te slaan met n hamer nie. In elk geval nie spasie om hard genoeg te slaan nie. Ek wil ook nie die huls seermaak sodat dit later glad kan uitkom nie. Een ball joint moet ondertoe uit en die ander een boontoe.

Monday, April 4th 2016, 6:46pm

Ball joint removal tool

I need a ball joint removal tool to remove and install the big ball joints on my Discovery 2. Does anyone know where I can buy one? I have tried a few homemade contraptions with no luck. I have tried to heat the housing but they will not move! Sorry for posting a non Fortuner question but I am desperate. I am in East London and have already tried Midas, Autozone, Fields, JMJ Sales and Bearing Man.

Friday, October 23rd 2015, 1:19pm

Hooter problem

Ek het met die panel beater gepraat. Hy se dat hy self die hooter gecheck het en dit het gewerk. Na vra ek met trane in my oe, hoekom sou hy op aarde die hooter check as hy nie daaraan gewerk het nie. Ai! Miskien het my vrou, skelm soos sy is, die fuse uitgehaal om my te toets en frustreer en toe my gebel om te se die hooter werk nie. Sy weet nie eers wat 'n fuse is nie, behalwe dat myne nou kort is.(met panel beaters bedoel ek)

Wednesday, October 21st 2015, 4:26pm

Hooter problem

Vals alarm. Die fuse was verwyder. Ek het een ingesit en daar is alles weer reg. Die kar was verlede week by paneelklopper om die bumper, grill en een koplig te vervang. n Week later het ek weer n Fortuner met n battery wat so gedreineer was dat dit nie kon aansit nie. Die verskoning-die deure het seker oopgestaan. Een moertjie half ingedraai en een grommet weg op die bumper. My vrou ry PE toe met die Fortuner en toe kom die fenderliner los-heel opgevreet deur die wiel. Dit is alles vervang en r...

Tuesday, October 20th 2015, 11:29am

Lions vs Wp

Daai Kriel man worry my! Moes duidelik in Engeland gewees het. Dan was ek meer seker dat WP gaan wen.