You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 301.

Monday, November 7th 2016, 7:04am

Author: Pietbak

Failed Moose Test!!

Quoted Het al 2 000 000 km oor drie jaar met omtrent 30 single cabs en double cab Toyota bakkies gery op net grond pad. Nie die beste drywers nie en het nog nie een om gegooi nie. Het seker al 14 keer Kudus getref en n paar keer deur die heinings gegly, maar nog NOOIT een gerol nie. Dit tel seker darem vir iets. Het twee Nissan MP 300 en het een gerol. Beteken dit Nissan is sleg. Nee glad nie. Dit noem ons die "Kudu test" en is baie meer realisties want dit is die werklikheid. Nie iewers op 'n ...

Monday, November 7th 2016, 7:01am

Jokes / grappies..

Julle smokkel nou met my kop. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Friday, November 4th 2016, 3:20am

Failed Moose Test!!

Wat se Moose is dit, lyk vir my na sjokolade moose. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Wednesday, November 2nd 2016, 10:16pm

New member

Welcome but where are you now? Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Wednesday, November 2nd 2016, 10:15pm

Jokes / grappies..

Quoted Jonas tree na 30 jaar uit sy werk met pensioen. Hy het elke dag in sy diens vir sy baas koffie geneem wie se kantoor op die 2de verdieping is. Op die laaste dag roep sy baas hom en sê: "Jonas vir al die jare het ek gesien dat jy nie een keer koffie gemors het terwyl jy met die trappe op klim nie. Hoe het jy dit reg gekry?" Jonas antwoord: "Ekke kom by die trappe. Dan voor ekke klem hom daai trappe, ekke gevat hom die groooot slekke koffie. Dan ekke klem hom. Sos ekke kom bo by daaise tra...

Wednesday, November 2nd 2016, 10:12pm

Failed Moose Test!!

So as ons karre omval maak dit dan nou vir ons die beste bestuurders want meeste van ons se Fortuners bly bo.

Monday, October 31st 2016, 7:06pm

Boegoeberg 4x4

Quoted Te lekker - geniet. Die video werk nie :eek: Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Wednesday, October 26th 2016, 6:51am

Nuwe General Grabbers AT3

Ek weet nie of dit dieselfde band was nie maar ek het by ons lokale Tyre Corporation 'n stel op my vorige Fortuner gesit. Is n puik band. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Sunday, October 23rd 2016, 3:46pm

2008 3.0 D4D cut out whilst driving

Check that earth terminal. My previous Fortuner did the same. When checking the battery terminals the earth terminal was loose. After tightening it was fixed. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Thursday, October 20th 2016, 10:03pm

2016 Fortuner leaves me stranded.

My new Fortuner also left me stranded. Melkbos strand, Blouberg strand, Strandfontein, 16 000 km and stil stranded in the seat. Believe that will only be a little problem. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Wednesday, October 19th 2016, 7:17am

Kgalagadi Trip

Good morning. Here in the bottom part of the Kalaghadi and Southern Botswana is limited requirements regarding meat transport. It changes from day to day. There is no requirement at the KTP and since Mabua is part of KTP you will not be searched. The policeman at the entrance gate might scan your car but this is only to monitor for illegal exports. You can get information on the Botswana Tourism website but this wil chance from day to day. You can phone the veterinary service in Tsabong but good...

Wednesday, October 19th 2016, 7:06am

Fotune Mad

Good morning and welcome. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Saturday, October 8th 2016, 11:23am

New Tuna

Congratulations. You will enjoy the piece of art. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Sunday, October 2nd 2016, 6:20pm

Trip fuel consumption

Thank you. Will you be able to tow the caravan in all the places at Richtersveldt? Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Sunday, October 2nd 2016, 7:39am

Trip fuel consumption

Dankie vir die terugvoer. Hoekom het julle nie heelpad gesleep nie? Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Sunday, October 2nd 2016, 7:37am

Goeiedag uit ellisras

More sê. Het jy jou voertuig gekry. Welkom in ons verslawings groep. Ek is Pieter en is verslaaf aan Fortuner. In die oggend as ek wakker word loop ek eers om na my Fortuner te kyk vir krag vir die dag. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Sunday, October 2nd 2016, 7:29am

Hello almal

Baie welkom. Baie mooi voertuig. Stem saam. Hy bly mooi. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Tuesday, September 27th 2016, 3:49pm

Burnt out Fortuner on road from Nossob to Mabuasehube

We did the road in March and had to remove grass from the engine and exhaust pipe at Kaa gate. We did use grass nets. Both the Fortuner and Prado were stuffed with grass. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Tuesday, September 20th 2016, 4:18pm

Nuwe lid

Baie mooi en geluk. Ure se lekker lewe wat voorlê. Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Thursday, September 15th 2016, 3:22pm

Happy Happy

Geluk Grobbies. Sent from my SM-G920F using Tapatalk